Chłód już niestraszny na pokładzie

poniedziałek, 24 listopada 2014
Redakcja | artykuł sponsorowany
Za oknem coraz chłodniej, zima zbliża się nieubłaganie, więc z myślą o żeglarskiej braci postanowiliśmy przyjrzeć się bliżej benzynowemu ogrzewaczowi do rąk kultowej marki Zippo.



Ogrzewacz Zippo został udostępniony nam przez internetowy sklep tierone.pl.

Na początku przybliżmy trochę sposób działania ogrzewacza Zippo. Urządzenie pracuje na zasadzie katalitycznego spalania oparów benzyny. Trzeba wyraźnie podkreślić, że jest to spalanie bezpłomieniowe, a co za tym idzie zupełnie bezpieczne dla użytkownika.

Amerykańska firma Zippo (producent popularnych na całym świecie zapalniczek) zadbała, aby ogrzewacz nie tylko spełniał swoje główne zadanie, ale także elegancko się prezentował. Metalowe urządzenie sprawia solidne wrażenie. Produkt dostępny jest na rynku w dwóch wersjach kolorystycznych. Możemy nabyć ogrzewacz Zippo w kolorze czarnym lub srebrnym. Urządzenie ma ładny, ergonomiczny kształt i jest lekkie. Przyjemnie leży w dłoni.

Ogrzewacz napełniamy benzyną do zapalniczek. Producent zaleca stosowanie wyłącznie oryginalnego paliwa Zippo, które spala się praktycznie bez nieprzyjemnego zapachu. Do napełnienia urządzenia benzyną najlepiej stosować dołączoną do niego miarkę. W zestawie, oprócz ogrzewacza i miarki, znajduje się również specjalny woreczek, w którym należy trzymać pracujące urządzenie. Tak przygotowany produkt można bezpiecznie nosić w kieszeni lub bezpośrednio przy skórze i cieszyć się przyjemnym ciepłem.



Producent zaznaczył, że w pełni napełniony benzyną produkt będzie pracował do 12 godzin. Sprawdziliśmy to. Nasz egzemplarz (zatankowany do pełna i umieszczony w dołączonym woreczku) działał nawet ponad 12 godzin. Byliśmy tym faktem mile zaskoczeni.

Aby napełniony paliwem ogrzewacz Zippo zaczął działać wystarczy podpalić siatkę katalityczną. Jeśli chcemy zakończyć działanie produktu przed całkowitym wypaleniem się benzyny, wystarczy zdjąć element z żarnikiem - należy przy tym uważać, bo ta część urządzenia może być gorąca. Najlepiej wykorzystać w tym celu metalową osłonę. Siatka katalityczna w miarę użytkowania zużywa się powoli, ale na rynku dostępne są zapasowe żarniki, które swobodnie można dokupić i wymienić w naszym ogrzewaczu.



Gadżet Zippo postanowiliśmy przetestować z myślą o żeglarzach, szczególnie w tych chłodniejszych miesiącach roku. Urządzenie przyjemnie rozgrzewa zmarznięte ręce i ciało. Produkt można swobodnie wykorzystywać na pokładzie w każdych warunkach zewnętrznych. Nie musimy martwić się, że urządzenie nagle zgaśnie. Każdy żeglarz doskonale wie jak zmarznięte dłonie doskwierają na pokładzie. Urządzenie Zippo idealnie temu zaradzi. Warto zaznaczyć, że ogrzewacz Zippo sprawdzi się nie tylko wśród żeglarzy. Produkt na pewno docenią miłośnicy długich wędrówek, wędkarze, myśliwi, czy osoby pracujące na zewnątrz.

Ogrzewacze benzynowe Zippo dostępne są w internetowym sklepie Tier One - www.tierone.pl.

Cena urządzenia: 74,99 zł. Koszt paliwa do ogrzewacza (125 ml): 7,00 zł.






TYP: a3
0 0
Komentarze
TYP: a2

Kalendarium: 29 czerwca

Wystartował ze Świnoujścia s/y "Asterias" pod dowództwem Kapitana Aleksandra Lipińskiego w rejs dookoła świata na trasie Świnoujście, Bermudy, Kanał Panamski, Tahiti, Australia, Mauritius, Kapsztad, Świnoujście.
wtorek, 29 czerwca 1976
W kolejnych regatach Bermudy-Europa z metą w hiszpańskim porcie Bayona wziął udział "Dar Szczecina" z Kapitanem Jerzym Kraszewskim.
czwartek, 29 czerwca 1972
Z Helu wyruszył s/y "Freya" z Kpt. Dariuszem Boguckim; żeglarze dotarli do portu Godthab na Grenlandii i powrócili do kraju 19 września.
niedziela, 29 czerwca 1969
Wyruszył w pierwszy rejs 300-tonowy flagowy statek szkolny ZHP "Zawisza Czarny" pod Kapitanem Mariuszem Zaruskim; trasa wiodła z Gdyni do Kopenhagi, Londynu, Antwerpii, Amsterdamu i z powrotem do Gdyni.
sobota, 29 czerwca 1935
W Greenock wodowany został herbaciany kliper "Ariel", m.in. uczestnik regat kliprów w 1866 r., w których startowały trzy najsłynniejsze klipry "Teaping", "Ariel", "Serica"; trasę z Fu-czou do Londynu pokonały w 99 dni; zwyciężył "Teaping" z przewagą 12 mi
czwartek, 29 czerwca 1865